Dažniausiai užduodami klausimai

Registracija

Kaip galiu užsiprenumeruoti MyBee automobilį?

Užsiprenumeruoti MyBee automobilį labai paprasta!

Jei esate privatus asmuo, tiesiog sekite šiais žingsniais:
– Pasirinkite patraukliausią modelį ir prenumeratos sąlygas, atitinkančias Jūsų pageidavimus, pvz., avanso dydį, prenumeratos laikotarpį, papildomas paslaugas ir pan.
– Norėdami patvirtinti savo pasirinkimą, prisijunkite prie savo MyBee paskyros. Jei esate naujas klientas, užsiregistruokite.
– Pridėkite savo vairuotojo pažymėjimą ir kredito kortelę, patvirtinkite prenumeratos sutarties sąlygas ir atlikite pirmąjį mokėjimą.

Jei ieškote MyBee prenumeratos verslo poreikiams, užpildykite formą mūsų verslo polapyje ir MyBee komanda su Jumis susisieks.

Ar MyBee automobilį gali prenumeruoti juridiniai asmenys?

Taip. Tereikia užpildyti interneto puslapyje verslo klientams skirtą formą ir su Jumis susisieks MyBee komanda. Gavę mūsų pasiūlymą ir nusprendę, kokio automobilio Jums reikia, susikurkite MyBee verslo paskyrą ir patvirtinkite savo pasirinkimą.

Ar galiu užsiprenumeruoti MyBee automobilį, jei turiu finansinių įsipareigojimų ir ar turiu turėti gerą kredito reitingą?

MyBee netikrina kliento kredito istorijos ir kredito įsipareigojimų, tačiau pasilieka teisę paslaugos klientui nesuteikti.

Ar norint užsiprenumeruoti MyBee automobilį tinka ne Lietuvoje išduotas vairuotojo pažymėjimas?

MyBee automobilį galite užsisakyti tik pateikę Lietuvoje išduoto vairuotojo pažymėjimo duomenis.

MyBee automobilių naudojimas

Kas rūpinasi kuro papildymu MyBee automobilyje? Kiek kuro yra automobilyje jį atsiimant?

MyBee automobilio papildymu kuru rūpinasi klientas. Atsiimant MyBee automobilį jame bus įpiltas standartinis, gamintojo transportavimui reikalingas kuro kiekis. Rekomenduojame atsiėmus automobilį patikrinti, kiek kuro liko, bei, esant poreikiui, pasipildyti.

Kaip galiu atsiimti užsiprenumeruotą MyBee automobilį?

Atlikę pirmąją įmoką, galite vykti į nurodytą vietą atsiimti automobilio. Norėdami atrakinti automobilį, atlikite šiuos veiksmus:

1. Prisijunkite prie savo MyBee paskyros svetainėje.

2. Meniu juostoje pasirinkite „Mano prenumeratos“.

3. Spustelėkite „Atrakinti“. Automobilio raktelius ir registracijos dokumentą rasite automobilio viduje.

Taip pat galite užsisakyti automobilio pristatymo paslaugą – tuomet automobilis bus pristatytas per 3 darbo dienas.

Ar galima nutraukti MyBee sutartį anksčiau nei sutartyje nurodytas prenumeratos pabaigos terminas?

Taip, bet jei nutrauksite sutartį nepasibaigus prenumeratos laikotarpiui, bus taikomas 150 Eur administravimo mokestis, taip pat bus perskaičiuotas mėnesinis prenumeratos mokestis (mėnesinis prenumeratos mokestis priklauso nuo nuomos laikotarpio trukmės). Pavyzdžiui, jei pasirašėte 2 metų prenumeratos sutartį, bet norite ją nutraukti po 1 metų, turėsite sumokėti visą sumą, kuri būtų taikoma, jei būtumėte pasirinkę 1 metų prenumeratą.

Norėdami nutraukti sutartį, susisiekite su MyBee komanda el. paštu info@mybee.lt ar telefonu +370 700 77 024. Mus pasiekti galite darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.

Kaip galiu atsirakinti MyBee automobilį?

Norėdami atrakinti automobilį pirmą kartą, atlikite šiuos veiksmus:

1. Prisijunkite prie savo MyBee paskyros svetainėje.

2. Meniu juostoje pasirinkite „Mano prenumeratos“.

3. Spustelėkite „Atrakinti“.

Pirmą kartą atrakinus automobilį per savo MyBee paskyrą, toliau kasdienėms kelionėms rekomenduojame naudoti automobilio raktelius – juos rasite automobilyje.

Ar galima prenumeratos laikotarpiu pakeisti prenumeruojamą MyBee automobilį į kitą?

Norint pasikeisti automobilį prenumeratos laikotarpiu, reikia nutraukti esamą prenumeratą pagal sutartyje numatytas sąlygas. Naujai išsirinktam automobiliui bus sudaroma nauja sutartis. Norėdami pakeisti automobilį, susisiekite su MyBee komanda el. paštu info@mybee.lt arba telefonu +370 700 77 024. Mus pasiekti galite darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.

Viršijau ar matau, kad galimai viršysiu pasirinktą ridą, ką daryti?

Jei matote, kad viršysite prenumeratos laikotarpiui pasirinktą ridą, yra dvi galimybės.

Galite susisiekti su MyBee komanda el. paštu info@mybee.lt ir paprašyti už papildomą mokestį pakeisti sutarties sąlygas. Kitu atveju, grąžinant automobilį, už nustatytos ridos viršijimą Jums bus taikomas mokestis.

Papildomo kilometro kaina – 0,15 Eur už kilometrą.

Ar galiu nusipirkti MyBee automobilį prenumeratos laikotarpio pabaigoje?

Jei prenumeratos pabaigoje svarstytumėte galimybę įsigyti prenumeruojamą automobilį, susisiekite su MyBee komanda el. paštu info@mybee.lt. Gavę užklausą susisieksime su Jumis kaip įmanoma greičiau, nurodydami siūlomą pardavimo kainą ir kitas sąlygas.

Atsiskaitymas ir kiti mokesčiai

Negaliu sumokėti avanso, nors kortelės likutis yra pakankamas. Ką turėčiau daryti?

Patikrinkite, ar Jūsų mokėjimo kortelei yra nustatytas operacijų limitas. Šį limitą galite valdyti prisijungę prie savo banko sąskaitos.

Ar galiu naudoti alternatyvius mokėjimo už prenumeratą būdus, apart atsiskaitymo mokėjimo kortele?

Taip, galima mokėti banko pavedimu.

Jei esate fizinis asmuo ir nusprendėte mokėti banko pavedimu, kiekvieną kartą atlikdami mokėjimą informuokite mus apie tai.

Automobilio grąžinimas

Kas bus jei MyBee automobilis prenumeratos termino pabaigoje turės defektų?

Jei grąžinus MyBee automobilį paaiškėja, kad jis turi pažeidimų, turėsite padengti visas defektų, kurie viršija įprastą nusidėvėjimą, remonto išlaidas. Nuostolių padengimo / klientui taikomos išskaitos (atsakomybės) ribos numatomos prenumeratos sutartyje.

Kaip grąžinti MyBee automobilį prenumeratos termino pabaigoje?

Prenumeratos termino pabaigoje klientas turi pristatyti automobilį į MyBee partnerių automobilių saloną, kur jis bus įvertintas dėl galimų defektų. Kliento dalyvavimas vertinimo metu yra būtinas.

Draudimas bei eismo įvykiai

Ar mano prenumeruojamas automobilis apdraustas?

Prenumeratos laikotarpiu MyBee automobilis bus apdraustas privalomuoju Civilinės atsakomybės bei Kasko draudimu, todėl papildomai rūpintis draudimu Jums nereikės.

Ką daryti, jei MyBee automobilis apgadinamas eismo įvykio metu?

Jei patekote į eismo įvykį, atlikite šiuos veiksmus:

 – Kvieskite policiją, jeigu eismo įvykyje dalyvavo daugiau nei 2 transporto priemonės, dalyviai nesutarė dėl įvykio aplinkybių, bent vienas iš įvykio dalyvių buvo apsvaigęs nuo alkoholio ar kitų svaigiųjų medžiagų, nukentėjo žmonės, buvo stipriai apgadintas automobilis arba buvo padaryta turtinė žala (pastatams, ženklams, konstrukcijoms, medžiams ir pan.). Susisiekti galima telefonu 112, užsienyje – 911. 

 – Užpildykite eismo įvykio deklaraciją. 

– Apie žalą automobiliui informuokite MyBee per 1 d. d. el. paštu servisas@mybee.lt arba tel. +370 700 77 024 (skambučiai priimami darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.). Jums reikės pateikti eismo įvykio deklaracijos kopiją, skenuotą / nufotografuotą automobilio registracijos liudijimą, vairuotojo pažymėjimo kopiją, policijos pateiktą ROIK numerį (jeigu policija buvo informuota).  

Ar galiu gauti pakaitinį automobilį, kol prenumeruojamas MyBee automobilis yra remontuojamas?

Prireikus pakaitinio automobilio (t. y. jeigu prenumeruojamo automobilio remontas užtrunka ilgiau nei 1 dieną), kreipkitės el. paštu pakaitinis@mybee.lt ar telefonu +370 700 77 024 ir Jums bus suteiktas 300 Eur kuponas CityBee paslaugoms.

Automobilio priežiūra bei papildomos paslaugos

Ar galiu parkuoti prenumeruojamą MyBee automobilį mieste nemokamai?

Už prenumeruojamą automobilio parkavimo mokesčius mokamose zonose yra atsakingas MyBee klientas.

Kokia garantija taikoma MyBee automobiliams?

Kiekvieno MyBee automobilio garantija galioja ne trumpiau kaip dvejus metus nuo pirmosios jo registracijos datos, o tolesnės garantijos skiriasi priklausomai nuo modelio. Norėdami sužinoti apie savo automobilio garantiją, kreipkitės adresu servisas@mybee.lt.

Ką daryti, jei mano prenumeruojamam automobiliui atėjo laikas atlikti techninį aptarnavimą?

Atėjus laikui atlikti periodinę techninę apžiūrą, MyBee komanda informuos Jus el. paštu ir nukreips pas oficialų MyBee partnerį. Jums tereikės susisiekti su pasirinktu partneriu nurodytais kontaktais, susitarti dėl susitikimo Jums patogiu laiku ir nuvežti automobilį į parnerių automobilių servisą. 

Svarbu: 

1. Jei esate pasirinkę paslaugą „Techniniai aptarnavimai ir nusidėvinčių dalių remontas“, „MyBee“ padengs visas remonto išlaidas ir Jums nereikės nieko mokėti. Jei minėtos paslaugos nesate pasirinkę, už periodinę techninę priežiūrą turėsite sumokėti patys. 

2. Jei automobilio prietaisų skydelyje pamatysite įspėjamąsias lemputes, kurios indikuos apie būtiną apžiūrą anksčiau nei sulauksite MyBee priminimo, nedvejodami kreipkitės į mus el. paštu servisas@mybee.lt. Mielai suteiksime Jums informaciją, kaip elgtis toliau.

Kiti klausimai

Ar gali MyBee automobilį vairuoti kitas asmuo (šeimos narys, darbuotojas ar kt.)?

Taip, MyBee automobilio prenumeratos laikotarpiu, automobilį gali vairuoti ir kiti asmenys, ne tik tas, kurio vardu automobilis išnuomotas.

Primename, kad su MyBee automobiliu negalima mokyti vairuoti asmenų, neturinčių vairuotojo pažymėjimo. Taip pat negalima prenumeruojamo automobilio nuomoti.

Ar galiu su MyBee automobiliu keliauti į užsienį?

Taip, galite, tačiau prašome informuoti MyBee komandą el. paštu info@mybee.lt likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki išvykimo iš Lietuvos. 

Jei planuojate kelionę už Europos Sąjungos ribų, reikės gauti mūsų raštišką leidimą. Likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki kelionės už Europos Sąjungos ribų, susisiekite su mumis el. paštu info@mybee.lt ir nurodykite kelionės kryptį bei terminą. Leidimo išdavimo kaina – 30 Eur.

Taip pat atkreipiame dėmesį, kad keliaudami už Europos Sąjungos ribų turite pasirūpinti šiais dokumentais: automobilio registracijos liudijimu, techninės apžiūros dokumentu (žaliąja kortele) ir privalomojo draudimo polisu.

Ar galiu apklijuoti MyBee automobilį papildomais lipdukais pagal savo poreikį?

Norint apklijuoti MyBee automobilį papildomais lipdukais ar atributika, reikia gauti MyBee sutikimą.

Dėl sutikimo prašome keiptis el. paštu info@mybee.lt. Sutikimo kaina: 30 Eur.

Grąžinant MyBee automobilį prenumeratos laikotarpio pabaigoje, automobilis turi būti švarus, be papildomų lipdukų (išskyrus MyBee oficialų lipduką) ir klijavimo žymių.

Ar galiu nusiklijuoti MyBee lipduką, esantį ant automobilio?

Taip, lipduką nuklijuoti galima, tačiau klientas yra atsakingas už tai, kad lipduko nuklijavimas būtų atliktas kokybiškai, nepaliekant nuklijavimo žymių.

Kokia sistema įmontuota į MyBee automobilius ir kodėl?

MyBee automobiliuose įmontuota telemetrijos sistema, kad galėtumėte patys pasiimti automobilį ir atrakinti jį per savo MyBee paskyrą.