lt
en
Atsiųsti aplikaciją

DUK

Registracija

Ar galiu užsiprenumeruoti MyBee automobilį, jei turiu finansinių įsipareigojimų?

MyBee netikrina kliento kredito istorijos ir kredito įsipareigojimų, tačiau pasilieką teisę paslaugos klientui nesuteikti.

Ar norint užsiprenumeruoti MyBee automobilį, reikia turėti gerą kredito reitingą?

MyBee netikrina kliento kredito istorijos ir kredito įsipareigojimų, tačiau pasilieka teisę paslaugos klientui nesuteikti.

Ko reikia norint užsiprenumeruoti MyBee automobilį?

Užsiprenumeruoti MyBee automobilį labai paprasta – jums tereikia mobiliosios CityBee programėlės (joje spauskite ant MyBee ikonos „my“), mokėjimo kortelės bei vairuotojo pažymėjimo.

Kaip užsiprenumeruoti MyBee automobilį?

Tai labai paprasta, jums reikia atsisiųsti CityBee mobiliąją programėlę, pridėti mokėjimo kortelę bei vairuotojo pažymėjimą (sekite instrukcijas programėlėje, viskas išties paprasta).

CityBee programėlėje spauskite ant MyBee ikonos „my“. Išsirinkite jums patinkantį automobilį, tinkamas prenumeratos sąlygas (užstato dydį, nuomos trukmę) bei papildomas paslaugas.

Mobiliojoje programėlėje patvirtinkite savo pasirinkimą bei atlikite pirmąjį mokėjimą – automobilis jūsų!

Nuvykite į nurodytą automobilio buvimo vietą ir atsirakinkite jūsų MyBee automobilį per programėlę. Raktelius bei visus dokumentus rasite automobilio viduje.

Ar MyBee automobilį gali prenumeruoti juridiniai asmenys?

Taip. Tereikia užpildyti interneto puslapyje verslo klientams esančią formą ir su jumis susisieks MyBee komanda. Jums bus sukurta paskyra, kurioje galėsite matyti bei prenumeruoti norimus MyBee automobilius.

Ar tinka ne Lietuvoje išduotas vairuotojo pažymėjimas?

Šiuo metu priimame tik Lietuvoje išduotus vairuotojo pažymėjimus.

MyBee automobilių naudojimas

Kaip atsiimti MyBee automobilį?

Atlikus pirmąjį apmokėjimą, kurį sudaro avansas, sutarties mokestis bei pirmojo mėnesio įmoka, MyBee automobilis jau laukia jūsų. Galite vykti į nurodytą MyBee aikštelę, kurioje rasite savo pasirinktą automobilį (Vilniuje, Kaune arba Vievyje).

Tikslią aikštelės vietą galite matyti programėlėje prie jūsų pasirinkto MyBee automobilio. Nuvykę prie savo naujojo automobilio, atsirakinkite jį per programėlę.

Automobilio viduje rasite visus reikiamus dokumentus bei automobilio raktelius.

Ar galiu nusipirkti MyBee automobilį prenumeratos laikotarpio pabaigoje?

Tokia galimybė suteikiama. Jei norite įsigyti automobilį, prašome susisiekti su MyBee komanda el. paštu info@mybee.lt ir informuoti, kad domitės galimybe nutraukti nuomos sutartį bei įsigyti prenumeruojamą automobilį. Mes paskaičiuosime siūlomą pardavimo kainą ir jus apie tai informuosime.

Ar galima pakeisti prenumeruojamą MyBee automobilį į kitą?

Tokia galimybė suteikiama, tačiau, tokiu atveju, bus taikomas papildomas 150 Eur mokestis bei perskaičiuojamas nuomos mokestis. Jums bus pateiktas individualus kainos pasiūlymas.

Norėdami pakeisti prenumeruojamą automobilį į kitą susisiekite su MyBee komanda el.paštu info@mybee.lt arba tel. nr. +37070077024.

Viršijau ar matau, kad galimai viršysiu nustatytą MyBee nuomos ridą, ką daryti?

Jei matote, kad viršysite prenumeratos laikotarpiui nustatytą ridą, galite rinktis: - susisiekite el. paštu info@mybee.lt ir paprašykite padidinti ridą numatytą sutartyje.

Ridos keitimo sąlygos gali skirtis nuo nurodytų programėlės bei puslapio skaičiuoklėse; - grąžinus automobilį, prenumeratos pabaigoje, sumokėkite papildomai už viršytus kilometrus.

Papildomo kilometro kaina – 0,15 Eur už kilometrą.

Ar galima nutraukti MyBee sutartį anksčiau nei sutartyje nurodytas terminas?

Taip, tačiau nutraukiant sutartį anksčiau nei numatyta prenumeratos laikotarpio pabaiga, bus taikomas 150 Eur administravimo mokestis bei perskaičiuojama jums taikyta mėnesinė kainodara (mėnesinė įmoka priklauso nuo to, kuriam laikui užsiprenumeravote automobilį).

Norėdami nutraukti sutartį susisiekite el. paštu info@mybee.lt arba telefonu +37070077024 ir mes pateiksime jums nutraukimo sąlygas (skambučiai priimami darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.).

Ar galimas MyBee automobilio pristatymas į pasirinktą lokaciją?

Taip, Jūsų pasirinktas MyBee automobilis gali būti pristatytas į pasirinktą vietą sutartu laiku. Automobilio pristatymo metu turite pats priimti automobilį.

Užsisakant prenumeratą, pasirinkite paslaugą „Automobilio pristatymas“ ir mūsų komanda su jumis susisieks. Susitarsite kada ir kur norite atsiimti automobilį.

Kaip atrakinti MyBee automobilį?

Atvykus į nurodytą vietą, savo naująjį MyBee automobilį atsirakinkite per mobiliąją programėlę.

Spauskite „Atrakinti“ ir automobilis bus atrakintas. Viduje rasite raktelius bei visus reikiamus dokumentus.

Pirmąjį kartą atrakinus MyBee automobilį per programėlę, vėliau jį galėsite atrakinti bei užrakinti dviem būdais – per programėlę ar rakteliu.

Kas rūpinasi kuro papildymu MyBee automobilyje? Kiek kuro yra automobilyje jį atsiimant?

Kuro papildymu rūpinasi klientas. Atsiimant MyBee automobilį jame bus įpiltas standartinis, gamintojo transportavimui reikalingas kuro kiekis. Rekomenduojame atsiėmus automobilį patikrinti patikrinti kiek kuro liko bei pasipildyti.

Kada galima atsiimti automobilį iš MyBee aikštelės?

Automobilį galima atsiimti bet kuriuo paros metu, tačiau rekomenduojame tai padaryti darbo dienomis nuo 9 iki 18 val.

Jei kiltų klausimų ar prireiktų pagalbos atsiimant automobilį, visais klausimais galime pakonsultuoti darbo valandomis.

Atsiskaitymas ir kiti mokesčiai

Ar galimi kiti atsiskaitymo už MyBee paslaugas būdai, apart mokėjimo kortele?

Taip. Galite atlikti mokėjimą banko pavedimu.

Pavedimą reikia atlikti šiais rekvizitais: UAB Miesto Bitė, banko sąskaitos numeris LT127300010132888773, Swedbank.

Nepavyksta sumokėti avanso, nors kortelėje pinigų yra, ką daryti?

Pasitikrinkite, ar jūsų mokėjimo kortelei nėra nustatytas operacijų limitas. Šį limitą galite pasikeisti prisijungę prie savo banko paskyros.

Automobilio grąžinimas

Ar galiu nusipirkti MyBee automobilį nepasibaigus prenumeratos laikotarpiui?

Tokia galimybė yra. Jei norite įsigyti automobilį, prašome susisiekti su MyBee komanda el. pašto adresu info@mybee.lt ir pranešti, kad domitės galimybe nutraukti prenumeratos sutartį bei įsigyti šį automobilį.

Mūsų kolegos paskaičiuos siūlomą pardavimo kainą ir jus informuos.

Kas bus jei MyBee automobilis prenumeratos termino pabaigoje turės defektų?

Prenumeratos termino pabaigoje klientas turi pristatyti automobilį į MyBee komandos nurodytą vietą, kurioje automobilis bus apžiūrėtas bei įvertintas remiantis Lietuvos autoverslininkų asociacijos paruošta natūralaus ir nenatūralaus automobilių nusidėvėjimo įvertinimo atmintine (http://www.laa.lt/uploads/Atmintine_2010_03_01.pdf).

Suprantama, kad automobilis bėgant laikui nusidėvi, tačiau automobilio įbrėžimai bei apdaužymai bus vertinami pagal šią atmintinę.

Kaip grąžinti MyBee automobilį prenumeratos termino pabaigoje?

Prenumeratos termino pabaigoje klientas turi pristatyti automobilį į MyBee komandos nurodytą vietą.

Prenumeratos laikotarpio pabaigoje su jumis susisieks MyBee atstovas, su kuriuo sutarsite dėl automobilio grąžinimo vietos bei laiko.

Pristačius automobilį, jis bus apžiūrėtas remiantis Lietuvos autoverslininkų asociacijos paruošta natūralaus ir nenatūralaus automobilių nusidėvėjimo įvertinimo atmintine (http://www.laa.lt/uploads/Atmintine_2010_03_01.pdf).

Draudimas bei eismo įvykiai

Ar yra galimybė gauti pakaitinį automobilį, kol prenumeruojamas MyBee automobilis yra remontuojamas?

Jeigu esate pasirinkę paslaugą „Pakaitinis automobilis“, prireikus pakaitinio automobilio jums yra suteikiamas 270 Eur kuponas CityBee paslaugoms (Nuo 2021-11-12 ši paslauga yra įtraukta į bendrą draudimo paslaugų paketą).

Šį kuponą naudokite pagal savo poreikius, pasirinkę jums tinkamiausią automobilį. Paslauga taikoma: sugedus jūsų automobiliui ir negalint tęsti kelionės. Taip pat, kai automobilio remonto trukmė yra ilgesnė nei 1 dieną.

Dėl pakaitinio automobilio galite kreiptis darbo valandomis (9–18 val.), el.paštu: pakaitinis@mybee.lt.

Ką daryti jei MyBee automobilis sugedo ir jį reikia remontuoti (kai pasirinkta techninio aptarnavimo paslauga)?

Jei esate pasirinkę paslaugą „Techninis aptarnavimas“ susisiekite su MyBee automobilius apdraudusia įmone „Compensa Vienna Insurance Group“, tel. nr 19111.

Skambučiams iš užsienio +370 5 249 1911.

Ką daryti jei MyBee automobilis sugedo ir jį reikia remontuoti (kai nėra pasirinkta techninio aptarnavimo paslauga)?

Jei nesate pasirinkę paslaugos „Techninis aptarnavimas“, patikrinkite, ar automobiliui taikoma gamyklinė garantija. Jei taip, vežkite automobilį į oficialų automobilio atstovo servisą. Jei ne, automobilio sutvarkymu turite pasirūpinti jūs.

MyBee automobilių remontui suteikiama 10% nuolaida autoservise „Autobrava“. /// Jei automobiliui taikoma gamyklinė garantija, veškite automobilį pas oficialų automobilio atstovą.

Ką daryti jei MyBee automobilis sugenda kelyje (kai pasirinkta pagalbos kelyje paslauga)?

Jeigu esate pasirinkęs paslaugą „Pagalba kelyje“, sugedus transporto priemonei ar atsitikus eismo įvykiui jums bus suteikta pagalba: kuro pristatymas, ratų keitimas, avarinis užvedimas, ištraukimas nuvažiavus nuo kelio ir kt. (Nuo 2021 m. lapkričio 12 d. ši paslauga yra įtraukta į bendrą draudimo paslaugų paketą).

Paslauga galioja 24 val. per parą visoje Lietuvoje. Prireikus susisiekite su MyBee apdraudusia įmone „Compensa Vienna Insurance Group“, tel. nr. 19111.

Skambučiams iš užsienio +370 5 249 1911.

Ką daryti apgadinus MyBee automobilį?

MyBee automobiliai yra apdrausti privalomuoju Civilinės atsakomybės bei Kasko draudimu. Jus apdraudusi draudimo bendrovė – „Compensa Vienna Insurance Group“.

Įvykus eismo įvykiui, kreipkitės į „Compensa Vienna Insurance Group“, tel. nr. 19111. Plačiau papasakojus apie situaciją,kolegos jums pristatys tolimesnį procesą.

Eismo įvykio atveju, jei įvykio kaltininkas yra Prenumeratorius arba nėra nustatytas žalą padaręs trečiasis asmuo, Prenumeratoriui bus taikoma 300 Eur draudimo išskaita (franšizė).

Ar MyBee automobiliai yra apdrausti?

Prenumeratos laikotarpiu MyBee automobilis bus apdraustas privalomuoju Civilinės atsakomybės bei Kasko draudimu, todėl papildomai rūpintis draudimu, jums nereikės.

Eismo įvykio atveju, kai įvykio kaltininkas yra Prenumeratorius arba nėra nustatytas žalą padaręs trečiasis asmuo, Prenumeratoriui bus taikoma 300 Eur draudimo išskaita (franšizė). Eismo įvykio atveju, susisiekite su Mybee automobilius apdraudusia įmone „Compensa Vienna Insurance Group“, tel. nr. 19111.

Skambučiams iš užsienio +370 5 249 1911.

Ką daryti esant stiklo pažeidimams?

Esant stiklo pažeidimams, kreipkitės į mūsų partnerius „Carglass“ telefonu 870080080 (darbo dienomis nuo 8 iki 18 val., šeštadienį nuo 9 iki 14 val.).

Lokacijos:

Carglass® Vilnius, Ukmergės g. 427;

Carglass® Vilnius, Savanorių pr. 16 / Kedrų g. 2A;

Carglass® Kaunas, Partizanų g. 63M;

Carglass® Kaunas, Karalíaus Mindaugo pr. 54;

Carglass® Klaipėda, Mainų g. 6, 94101 Klaipėda;

Carglass® Panevėžys, K.Naruševičiaus g. 2;

Carglass® Šiauliai, Dubijos g. 16;

Carglass® Marijampolė, Gamyklų g. 9;

Carglass® Utena, J. Basanavičiaus g. 133.

Automobilio priežiūra bei papildomos paslaugos

Kokia garantija taikoma MyBee automobiliams?

MyBee automobiliams taikoma gamyklinė garantija. Garantijos sąlygos priklauso nuo automobilio markės. Tikslias garantines sąlygas galite sužinoti kreipdamiesi į prenumeruojamo automobilio oficialų atstovą. Daugumai modelių gamintojo nurodytos garantinės sąlygos yra tokios:

Daugumai modelių gamintojai nurodo tokias garantines sąlygas:

  • Volkswagen: 5 metai arba 100'000 km (kas sueina greičiau);

  • Toyota: 5 metai arba 150'000 km (kas sueina greičiau);

  • Peugeot: 3 metai arba 100'000 km (kas sueina greičiau);

  • Nissan: 3 metai arba 100'000 km (kas sueina greičiau);

  • Škoda: 5 metai arba 100'000 km (kas sueina greičiau).

  • Kia: 7 metai arba 150'000 km (kas sueina greičiau);

  • Opel: 5 metai arba 100'000 km (kas sueina greičiau);

  • Ford: 3 metai arba 100'000 km (kas sueina greičiau);

  • Alfa Romeo: 2 metai;

  • Jeep: 2 metai;

  • Hyundai: 5 metai.

Kas rūpinasi MyBee automobilio techniniu aptarnavimu ir remontu? MyBee ar klientas?

Tai priklauso ar pasirinkote paslaugą „Techniniai aptarnavimai ir nusidėvinčių dalių remontas“. Jei pasirinkote šią paslaugą, nuomos laikotarpiu atėjus techninių aptarnavimų laikui, ar nusidėvėjus MyBee automobilio kaladėlėms, valytuvams, lempoms, automobilio aptarnavimą galite atlikti MyBee partnerių salonuose, MyBee sąskaita (žiūrėti paslaugų aprašyme).

  • Volkswagen, Peugeot, Nissan, Hyundai, Škoda - oficialūs atstovai Lietuvoje:

  • Alfa Romeo ir Jeep automobiliams - Autobrava Motors.

  • Toyota automobiliams - oficialūs Toyota atstovai Lietuvoje.

Norint pasinaudoti paslauga, prašome susisiekti su Autobrava Motors Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje.

Jei nepasirinkote papildomos paslaugos "Techniniai aptarnavimai ir nusidėvinčių dalių remontas", automobilio techniniu aptarnavimu ir remontu rūpinatės patys pas oficialų nuomojamo automobilio markės atstovą.

Ar parkavimas mieste vairuojant MyBee automobilį yra nemokamas?

Deja, parkavimas vairuojant MyBee automobilį yra mokamas. Kaip ir vairuojant asmeninį automobilį – už automobilio parkavimą ir mokesčius atsako pats klientas.

Kiti klausimai

Kodėl MyBee automobilis gali būti registruotas prieš kelis mėnesius, jei yra naujas?

Tam, kad užtikrintume galimybę MyBee automobilį pasiimti čia ir dabar, kai kurie automobiliai yra registruojami iš anksto, bet ne vėliau nei prieš 6 mėnesius.

Taip pat MyBee automobilio rida, atsiėmimo metu, neviršys 300 km.

Kokia sistema įmontuota į MyBee automobilius ir kodėl?

MyBee automobilyje yra įmontuota telemetrinė sistema, kurios dėka Prenumeratorius gali automobilį atsiimti pats. Taip pat tai suteikia galimbę atrakinti ir užrakinti automobilį per mobiliąją programėlę.

Ar galiu apklijuoti MyBee automobilį papildomais lipdukais pagal savo poreikį?

Norint apklijuoti MyBee automobilį papildomais lipdukais ar atributika, reikia gauti Mybee sutikimą.

Prašymą prašome siųsti el. paštu info@mybee.lt, sutikimo kaina: 30 Eur.

Grąžinant MyBee automobilį prenumeratos laikotarpio pabaigoje, automobilis turi būti švarus, be papildomų lipdukų ir be lipdukų klijavimo žymių (išskyrus MyBee oficialų lipduką).

Ar galima nusiklijuoti MyBee lipduką esantį ant automobilio?

Taip, lipduką nuklijuoti galima, tačiau klientas yra atsakingas už tai, kad lipduko nuklijavimas būtų atliktas kokybiškai, nepaliekant nuklijavimo žymių.

Ar gali MyBee automobilį vairuoti kitas asmuo (šeimos narys, darbuotojas ar kt.)?

Taip, MyBee automobilio prenumeratos laikotarpiu, automobilį gali vairuoti ir kiti asmenys, ne tik tas, kurio vardu automobilis išnuomotas.

Primename, kad su MyBee automobiliu negalima mokyti vairuoti asmenų neturinčių vairuotojo pažymėjimo. Taip pat negalima automobilo nuomuoti.

Ar galiu su MyBee automobiliu keliauti į užsienį?

Su MyBee galite laisvai keliauti Europos Sąjungos teritorijoje.

Jei planuojate išvykti už jos ribų, prašome susisiekti su MyBee komanda el. paštu info@mybee.lt. Išvykimo už Europos Sąjungos ribų mokestis 30 Eur.

Kokia automobilio plovimo programa priklauso užsisakius plovimo paslaugą?

MyBee automobilio nuomos laikotarpiu yra suteikiamas Švaros Brolių Midi programos abonementas, kuriam priklauso 2 tunelinės plovyklos automobilio plovimai per mėnesį.

Tarp nuomojamų MyBee automobilių nėra pageidaujamo automobilio, ar yra galimybė jį užsakyti? Ar galite informuoti, kai jis atsiras MyBee automobilių parke?

Jei savo norimo automobilio nematote tarp šiuo metu MyBee siūlomų automobilių, susisiekite su mumis el. apštu info@mybee.lt

Įvertinsime jūsų pageidavimą bei atsižvelgsime ateityje pristatant naujus automobilius.

Jums pageidaujant informuosime apie automobilių parko atnaujinimą ateityje.