TAVO MYBEE GIDAS
Labas!
Šį gidą sukūrėme tam, kad Jūsų patirtis su MyBee prenumeratos paslauga būtų kuo sklandesnė. Jei turite klausimų apie savo automobilio nuomą, esate tinkamoje vietoje!
Čia rasite visą naudingą ir aktualią informaciją.
EISMO ĮVYKIAI
JEIGU PATEKOTE Į EISMO ĮVYKĮ:
- Kvieskite policiją, jeigu eismo įvykyje dalyvavo daugiau nei 2 transporto priemonės, dalyviai nesutarė dėl įvykio aplinkybių, bent vienas iš įvykio dalyvių buvo apsvaigęs nuo alkoholio ar kitų svaigiųjų medžiagų, nukentėjo žmonės, buvo stipriai apgadintas automobilis arba buvo padaryta turtinė žala (pastatams, ženklams, konstrukcijoms, medžiams ir pan.). Susisiekti galima telefonu 112, užsienyje – 911.
- Užpildykite eismo įvykio deklaraciją. Tai galite padaryti internetu. Pildant deklaraciją Jums bus reikalingas privalomojo draudimo poliso numeris, jį galite rasti čia. Atsitikus eismo įvykiui užsienyje, gali būti pildoma tiek lietuviška, tiek kitos ES narės valstybėje išduota deklaracija.
- Apie žalą automobiliui informuokite MyBee per 1 d. d. el. paštu servisas@mybee.lt. Jums reikės pateikti eismo įvykio deklaracijos kopiją, skenuotą / nufotografuotą automobilio registracijos liudijimą, vairuotojo pažymėjimo kopiją, policijos pateiktą ROIK numerį (jeigu policija buvo informuota), automobiliui padarytų žalų nuotraukas.
- Jeigu automobilis nebegali dalyvauti eisme, susisiekite su pagalba kelyje ir gaukite pakaitinį automobilį.
AUTOMOBILIO GEDIMAI
SUGEDUS AUTOMOBILIUI
Pastebėjus gedimą ar atsiradus bet kokiai gedimo indikacijai transporto priemonės skydelyje, apie tai prašome pranešti el. paštu servisas@mybee.lt arba tel. +370 700 77 024. Informavus, nukreipsime Jus į MyBee partnerių servisą, kur automobilis bus apžiūrimas, o nustačius gedimo priežastį atliekamas remontas.
JEIGU BUVO PAŽEISTAS AUTOMOBILIO STIKLAS
Pastebėjus stiklo pažeidimus, apie žalą informuokite per 1 d. d. MyBee el. paštu servisas@mybee.lt arba tel. +370 700 77 024. Įvertinę situaciją, nukreipsime Jus į partnerių servisą stiklo remontui ar keitimui.
PAGALBA KELYJE
Sugedus automobiliui kelyje, galite išsikviesti techninę pagalbą 24 val. per parą. Prireikus pagalbos Lietuvoje ar užsienyje, skambinkite bendruoju MyBee telefonu +370 700 77 024 ir būsite nukreipti į pagalbos kelyje partnerį.
Pagalba kelyje galioja visoje geografinėje Europoje (išskyrus Rusiją, Baltarusiją ir Ukrainą).
Pagalbą kelyje apima:
- Specialisto atvykimas ir smulkūs remonto darbai (variklio užvedimas, rato pakeitimas, kuro pristatymas, avarinis durelių atidarymas). Šias paslaugas padengia draudimas. Užsienyje teikiamos paslaugos vertės limitas – 500 Eur, Lietuvoje – be apribojimų.
- Jeigu kelionės automobiliu neįmanoma pratęsti, automobilis transportuojamas iki artimiausio serviso. Užsienyje teikiamos paslaugos vertės limitas – 500 Eur, Lietuvoje – be apribojimų.
- CityBee kupono arba pakaitinio automobilio suteikimas, esant poreikiui.
PAKAITINIS AUTOMOBILIS
Jeigu Jūsų MyBee automobiliui prireikė remonto, pagal jo trukmę įvertinsime pakaitinio automobilio poreikį ir pasiūlysime Jums tinkamiausią variantą – kitą MyBee automobilį, kuponą CityBee paslaugoms ar kitokį sprendimą.
Prireikus pakaitinio automobilio (t. y. jeigu prenumeruojamo automobilio remontas užtrunka ilgiau nei 1 dieną), kreipkitės el. paštu pakaitinis@mybee.ltar telefonu +370 700 77 024.
PRIVALOMI TECHNINIAI APTARNAVIMAI
Periodiniai techniniai aptarnavimai automobiliui atliekami pagal gamintojo nustatytus reikalavimus. Suėjus gamintojo nustatytam terminui iš MyBee gausite elektroninį laišką su priminimu, kad laikas užsiregistruoti techniniam aptarnavimui, bei instrukcijomis, kaip tai padaryti.
Jeigu abejojate, ar Jūsų automobiliui jau reikia atlikti techninį aptarnavimą, susisiekite su MyBee el. paštu servisas@mybee.lt arba bendruoju telefonu +370 700 77 024. Komanda patikslins techninio aptarnavimo terminus ir, esant poreikiui, nukreips Jus į autoservisą.
Laiku užsiregistruoti ir pristatyti automobilį į nurodytą servisą techniniam aptarnavimui yra Jūsų atsakomybė. Dėl pradelsto techninio aptarnavimo gali pasibaigti automobilio garantija ir Jums gali būti taikomos papildomos baudos.
Svarbu:
- Jei esate pasirinkę techninių aptarnavimų ir natūraliai nusidėvinčių dalių remonto paslaugą (šią informaciją galite pasitikrinti sutartyje), apie tai informuokite servisą po atliktos techninio aptarnavimo paslaugos.
- Visais atvejais (net jei nesate pasirinkę techninių aptarnavimų ir natūraliai nusidėvinčių dalių remonto paslaugos), po atliktos paslaugos, paprašykite serviso pateikti sąskaitos kopiją ir atsiųsti ją mums pagal gautas instrukcijas el. paštu, taip patvirtinant faktą, kad periodinis techninis aptarnavimas Jūsų automobiliui atliktas.
Natūraliai nusidėvinčios automobilio dalys taip pat keičiamos techninių aptarnavimų metu.
Kas apmoka techninio aptarnavimo išlaidas?
- Jeigu turite pasirinkę techninių aptarnavimų ir natūraliai nusidėvinčių dalių remonto paslaugą – visas išlaidas padengia MyBee.
- Jeigu neturite minėtos paslaugos – susimokėti už paslaugą reikės savo lėšomis dar prieš išvykstant iš serviso.
TECHNINĖ APŽIŪRA
MyBee automobiliai periodiškai turi būti pristatyti techninei apžiūrai. Jeigu Jūsų prenumeratos laikotarpiu reikės pristatyti automobilį techninei apžiūrai, MyBee komanda Jus informuos elektroniniu laišku likus mėnesiui iki termino.
Jūsų pareiga yra užsiregistruoti ir sudalyvauti automobilio techninėje apžiūroje. Registruotis galite ČIA. Užsiregistravus vizitui konkrečiu laiku, techninė apžiūra užtruks iki 30 min.
Primename, jog pasibaigus techninės apžiūros galiojimui automobilio dalyvavimas eisme yra draudžiamas.
PADANGOS IR JŲ KEITIMAS
Jeigu Jūs esate pasirinkę padangų keitimo ir saugojimo paslaugą, padangų priežiūra pasirūpins MyBee. Artėjant padangų keitimo sezonui, gausite priminimą el. paštu su visa informacija – Jums tereikės užsiregistruoti MyBee partnerių servise. Jums nuvykus į servisą, padangos bus pakeistos nemokamai. Tame pačiame servise bus saugomas ir padangų komplektas kitam sezonui.
Jeigu padangų keitimo ir saugojimo paslaugos nepasirinkote, tuomet sezoninėmis padangomis, jų keitimu ir saugojimu turite pasirūpinti patys. Automobilis turi būti eksploatuojamas su sezoną atitinkančiomis padangomis. Jei žiemos laikotarpiu automobilis nebus su žieminėmis padangomis, draudimo apsauga nebus taikoma ir atsakomybė teks klientui.
KADA KEIČIAMOS PADANGOS?
Žieminių padangų sezonas – nuo lapkričio 10 d. iki balandžio 1 d.
Vasarinių padangų sezonas – nuo balandžio 1 d. iki lapkričio 10 d.
KELIONĖS Į UŽSIENĮ
Su MyBee automobiliu galite išvykti iš Lietuvos ir keliauti ES teritorijoje ne ilgiau nei 3 mėnesius.
Tam, kad užtikrintume skalndų automobilio veikimą ir priežiūrą, apie kiekvieną išvyką už Lietuvos ribų prašome informuoti MyBee komandą prieš 3 d. d. el. paštu info@mybee.lt. Keliaudami su savimi turėkite automobilio registracijos liudijimą ir civilinio draudimo polisą.
Prieš išvykimą už Europos Sąjungos ribų, būtina gauti raštišką MyBee leidimą išvykti, nurodant išvykimo kryptį ir terminą. Leidimo suteikimo kaina yra 30 Eur. Dėl jo taip pat reikėtų kreiptis ne vėliau kaip prieš 3 d. d. el. paštu info@mybee.lt.
MYBEE KONTAKTAI
Bendrasis tel.: +370 700 77 024
Automobilių prenumeratos ir sutarties klausimai: info@mybee.lt
Techniniai klausimai, eismo įvykiai ir pakaitinis automobilis: servisas@mybee.lt
Techninė pagalba kelyje 24/7, skambinant iš Lietuvos: 19111, skambinant iš užsienio: +370 5 249 1911